دارم میرم سفر
 
M هی بابا
 
 
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:خلاصه قربون همتون چاکرم ,فعلا, :: 16:0 ::  نويسنده : بوچک

 

سلام بروبچ.میدونین من ی چن ماهی دارم میرم سفر

خیلی دلم واسه وبم خصوصا واس شما تنگ میشه

لطفا حلالم کنین

خیلی خیلی خیلییییییییییی دلم واستون تنگ میشه

واسه تموم بروبچی ک بم سر زدن

و واقعا ازشون ممنونم و نوکرشون

مثلا داش ممد وداش مسعود وآبجی رز(فامیلم)و داش سعید

و داش pj و آرزو و مهتاب و مهتاب2 و محمد و مونا وداش حسین

آبجی رها خانوم وابجی زینب و آبجی سمیرا و پریسا وووووووووو...

خلاصه قربون همتون .چاکرم .فعلا



نظرات شما عزیزان:

مونا و محمد
ساعت15:58---19 شهريور 1393
اسم هرزگـــــــی های مـــردان شد


"روشــــــنفکـــــری‏"‏



و اسم اشتباهــــات عاشقــــانه زنـــــان شد



"فاحشـــــــــگی‏"‏



وزن ها تنها سکــــوت کردند و بخشیـــدند


چه دنیــــای تیــــــره ای
****آپم این اپم فرق داره عکس های مسافرتمه *****
پاسخ: سلام میام


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:09---19 شهريور 1393
برای تنهاییم ..نگریستم

اما برای دلتنگی انها یی که تنهایم گذاشتند

دلتنگم

سلام بوچک امیدوارم هرجا هستی خوب و خوش باشی
پاسخ: سلام ممنونم ممنونم. حیلی خوش گذشت واقعا


rooze19
ساعت12:28---13 شهريور 1393

پاسخ: الهی نازی نازی فامیلم


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:30---7 شهريور 1393
سلام بوچک جان خوبی؟؟؟من یه 20 روزی نبودم تازه برگشتم ... تو هنوز سفری دختر؟؟؟؟ بسته دیگه برگرد دلمون واست تنگ شده
پاسخ: سلام.خوش اومدی.منم تازه برگشتم. واقعا؟همچنین برادر


parisa
ساعت8:44---1 شهريور 1393
آرزوى خیلى ها بودم !!!
از آن دست نیافتنى هایشان
ساده اسیرت شدم که، قدر ندانستى ...
پاسخ: من نوکرتم هستم


مسعود
ساعت16:29---30 مرداد 1393
خوش بگذره
درضمن منم از قلم انداختی!!؟!!!!

پاسخ: ممنونم ممنونم! واقعا؟ ی بار دیگه نگا کن


Rooze19
ساعت22:14---29 مرداد 1393
من فامیلمو میخوام
پاسخ: من آمده ام فامیل من امده ام


نازنین
ساعت21:24---23 مرداد 1393
من عاشق خدام خدا هم عاشق من...پس تنها نیستم هیچوقت....:خوش بگذره عزیزم
پاسخ: خوش گذشت تچکر


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:23---15 مرداد 1393
آدمهاღ میتوانند...

ღآدمهاღ را دوست داشته باشند به شرطی که...

ღآدمهاღ بعد از دوست داشته شدن هم...

ღ آدمღ بمانند...
پاسخ: لایک


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:20---15 مرداد 1393
گــاه در زنـدگـی ، موقعیت هایی پــیش مــی آیــد


کــه انسان بـایـد تــاوان دعـاهــای مــستجاب شده خــود را بپــردازد . . .
پاسخ: هی


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:15---15 مرداد 1393
سلام بوچک خوبی؟؟؟؟؟من هر روز حالتو میپرسمااااایشالا هرجا هستی بهت خوش بگذره ضمنأ سوغاتی یادت نره
پاسخ: علیک.خوب.تو چطوری؟ خو تو ب من لطف داری ممد.خوش گذش مرسی ک بودی در نبودم نوکرت. در اون مورد ک من فراموشی دارم!ههههههه


محمد و مونا
ساعت9:09---10 مرداد 1393
خوش بگذره
پاسخ: ممنونم ممنونم


محمد و مونا
ساعت13:29---7 مرداد 1393
قشنگ بود مثل همیشه عیدت مبارک اگر روزه هم گرفتی قبول باشه
پاسخ: نچکر. کافر ک نیستم گرفتم 10روزی رو.ههه عید شمام مبارک


pj
ساعت0:41---7 مرداد 1393
عیدت مبارک .
پاسخ: تچکر pj


parisa
ساعت15:05---6 مرداد 1393
[وش بگذره به سلامت
پاسخ: ممنونم ممنونم.خوش گذش


محمد و مونا
ساعت11:53---6 مرداد 1393

فریاد ها مرده اند

سکوت جاریست...

تنهایی حاکم سرزمین بی کسیست

میگویند خدا تنهاست

من که خدا نیستم

چرا تنهایم ...
*آپم عکس محمدو گذاشتم اگر دوس داشتی بیا ببین*
پاسخ: سلام میام


ziziemdad
ساعت4:22---5 مرداد 1393
واقعا؟؟؟؟هعی میخواستم بگم بیایی وبم اخه اپ کردم برو ابجی به سلامت
پاسخ: واقعا.خو الان میام


عشق2طرفه
ساعت18:52---4 مرداد 1393
مخلص ابجی بوچکم هستم برو خوش باش ما رو فراموش نکنیااا سوغاتی هم یادت نره خخخ شوخی کردن خودت به سلامتی برگردی کافیه

پاسخ: مگه فراموشم میشین :) .فهمیدم شوخی کردی هههههه!تچکر


مهتاب
ساعت5:57---4 مرداد 1393
کی برمیگردی ؟؟

من دلم برات تنگ میشه
پاسخ: برگشتم.واقعا؟اخی


رها
ساعت2:07---4 مرداد 1393
سلام بهت خوش بگذره
پاسخ: تشکر رها خانومی


Rooze19
ساعت1:32---4 مرداد 1393
سلامتی بابایی که دختر کوچولوش زنگ زد بهش گفت بابا داری میای خونه پاستیل می خری ؟

ولی وقتی جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه

ماشینشو زد کنار خیابون آروم پیاده شد و با خجالت گفت :

آزادی …میدون آزادی ۲ نفر …
پاسخ: سلامتی


Rooze19
ساعت1:25---4 مرداد 1393
دلم برات تنگ میشه فامیل حلالت کردم خیلی دوست دارم حلالم کن فامیله گلم
پاسخ: دل منم براتون تنگ شدش.همچنین.حلالی


pj
ساعت18:35---3 مرداد 1393
هیچی بدتر از این نیست خسته بخوابی جلو تلویزیون

ببینی کنترل گم شده و بخوای بلندشی دنبالش بگردی …..
پاسخ: گفتی


pj
ساعت18:34---3 مرداد 1393
مگه شما کاری کردی ک ما باید حلالت کنیم؟
پاسخ: کلا گفتم. کاری ک معلومه ک نکردم واس محکم کاری گفتم Pjخان.:)


pj
ساعت18:33---3 مرداد 1393
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر، به مامانشم مادر



میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم !
پاسخ: ههههههههه.هندی هام کوسخولن !والا


pj
ساعت18:26---3 مرداد 1393
پیرمردی مشکل شنوایی داشته و هیچ صدایی رو نمی تونسته بشنوه.
بعد از چند سال بالاخره با یک دارویی خوب می شه.
دو سه هفته می گذره و می ره پیش دکترش که بگه گوشش حالا می شنوه.
دکتر خیلی خوشحال می شه و می گه: خانواده شما هم باید ظاهرا خیلی خوشحال باشن که شنوایی تون رو بدست آوردید.
پیرمرد می گه: نه، من هنوز بهشون چیزی نگفته ام! هر شب می شینم و به حرف هاشون گوش می کنم… فقط تنها اتفاقی که افتاده اینه که توی این مدت تا حالا چند بار وصیت نامه ام رو عوض کرده ام!
پاسخ: ههههههههههه


pj
ساعت18:24---3 مرداد 1393
حیف نون :گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه
اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟
پاسخ: واقعا غلط کرد :)


pj
ساعت18:24---3 مرداد 1393
دست مخترع کولر درد نکنه چون:
اگه به ما بود الان
یا میگفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی
هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!!
یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و میگفتیم باید
روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...!
اگرم میخوندیم و خنک نمیشدیم،میگفتن با اخلاص نخوندیو
فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...!!!


pj
ساعت18:23---3 مرداد 1393
یه کشتی داشت رو دریا می‌رفت، ناخدای کشتی یهو از دور یه کشتی دزدای دریای رو دید. سریع به خدمه‌اش گفت: برای نبرد آماده بشین، ضمنا اون پیراهن قرمز من رو هم بیارین. خلاصه پیراهنه رو تنش کرد و درگیری شروع شد و دزدای دریایی شکست خوردن!



کشتی همینطوری راهشو ادامه می‌داد که دوباره رسیدن به یه سری دزد دریایی دیگه! باز دوباره ناخدا گفت واسه جنگ آماده بشینو اون پیراهن قرمز منم بیارین تنم کنم!! خلاصه، زدن دخل این یکی دزدا رو هم آوردنو باز به راهشون ادامه دادن.

یکی از ملوانا که کنجکاو شده بود از ناخدا پرسید: ناخدا، چرا هر دفعه که جنگ می‌شه پیراهن قرمزتو می‌پوشی؟ ناخدا می‌گه: خوب برای اینکه توی نبرد وقتی زخمی می‌شم، پیراهن قرمزم نمی‌ذاره خدمه زخمای منو خونریزیمو ببینن در نتیجه روحیه‌شون حفظ می‌شه و جنگ رو می‌بریم.

خلاصه، همینطوری که داشتن می‌رفتن، یهو 10 تا کشتی خیلی بزرگ دزدای دریایی رو که کلی توپ و تفنگ و موشکو تیر کمونو اکلیل سرنج و از این چیزا داشتن می‌بینن. ناخداهه که می‌بینه این دفعه کار یه کم مشکله، داد می‌زنه: خدمه سریع برای نبرد آماده بشین ضمنا پیراهن قرمز منو با شلوار قهوه‌ایم بیارین!


pj
ساعت18:21---3 مرداد 1393
نسخه جدید آموزش ردشدن از خیابان برای کودکان:
اول به سمت چپ که محل عبور ماشینهاست نگاه میکنیم، بعد به سمت راست که محل عبور موتورهاست نگاه میکنم، بعد به سمت بالا نگاه میکنیم که محل سقوط هواپیماست. سپس با روحی سرشار و قلبی مطمئن پا به خیابان می گذاری.


pj
ساعت18:19---3 مرداد 1393
سلام . به سلامتی . ما هم دلمون واسه شما تنگ میشه . حلالتون کردم ، شما هم ما رو حلال کن . مرسی . فعلاً .
پاسخ: علیک.واقعا چقدم خوب.ممنون کاری نکردی ک حلالت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 1591
بازدید کل : 128701
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ